Otázky a odpovede

 

 

 

Otázka č. 4 (19. 3. 2019)

Dobrý deň. Počul som, že vo Vašej firme dbáte len veľmi málo o ochranu zdravia Vašich zamestnancov v tomto kritickom období. Je to pravda? Budete to riešiť inak?

 

 

Odpoveď na otázku č. 4

 

Dobrý deň,

trváme na tom, že vytváranie bezpečných pracovných podmienok na pracovisku v PMB je v súčasnosti našou prioritou. Záleží nám na zdraví našich zamestnancov, veď aj my sme ľudia, a záleží nám na bezpečnom pracovnom prostredí, veď aj my sami sme jeho súčasťou. Neuvádzate, ako viac by sme mali o ochranu zdravia dbať, tak pre istotu uvedieme my, aké opatrenia sme proti šíreniu vírusu COVID-19 už zaviedli:

 

  • v areáli spoločnosti je povinnosť nosiť ochranné rúška a našim zamestnancom boli pridelené tak rýchlo, ako to bolo možné (hneď v pondelok po víkende, kedy boli vyhlásené sprísnené opatrenia),
  • zamestnanci majú tiež možnosť zaobstarať si u zamestnávateľa rúška aj pre rodinných príslušníkov (postupne začíname napĺňať ich potreby),
  • obmedzili sme styk s ľuďmi, ktorí nepracujú u nás (dodávatelia, zákazníci, poštárka,...),
  • denná dezinfekcia toaliet, kľučiek na dverách, zábradlí, jedálne...,
  • od zajtra 20. 3.2020 zavádzame dezinfekciu podláh (chlórom, ktorý sa nám s veľkým úsilím až teraz podarilo obstarať),
  • zamestnanci boli vyzvaní a je im umožnené neobmedzené umývanie rúk počas pracovnej zmeny,
  • sociálne zariadenia sú vybavené dezinfekčnými mydlami a jednorazovými papierovými utierkami,
  • zrušili sme vnútro firemné porady.

 

Ak by aj napriek tomu mal niektorý z našich zamestnancov pocit, že sa niektoré opatrenia nedodržiavajú, alebo sú nedostatočné, ochotne si jeho názor vypočujeme a zvážime ním navrhované riešenie.

 

 

Martina Ševčíková

Finance and HR manager

 

 

 

Otázka č. 3 (24. 4. 2019)

Dobrý deň. Mala by som záujem o prácu no môžem len ranné smeny a nočné. Nemôžem sa ku vám dovolať chcela som sa osobne nato spýtať. Ďakujem
 

 

Odpoveď na otázku č. 3

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v PMB. Poprosíme vás, ozvať sa (telefonicky/e-mailom/osobne) po 2. 5. 2019, kedy budeme s istotou vedieť, či máme pre vás voľné miesto.

 

 

 

Otázka č. 2 (18. 2. 2019)

Prečo nerobíte niečo s povesťou firmy firma má takú negatívnu reklamu vdaka tomu ako s važiťe svojich starých zamestnancov. novým dávate viac ako tým ktorý už u vás pracujú smutné sú aj vaše inzeráty na pracovné miesta že nemáte hambu vôbec uverejnovat.

 

 

Odpoveď na otázku č. 2

Povesť firmy PMB medzi našimi zákazníkmi je skvelá a prejavujú stále väčší záujem o naše výrobky aj služby. Povesť firmy PMB ako zamestnávateľa historicky zrejme nie je najlepšia. Sme si toho vedomí, a práve preto sme za posledný rok začali intenzívnejšie komunikovať s našimi zamestnancami. Výsledkom je aj táto vaša otázka a naša odpoveď. O našich „starých“ zamestnancov sa snažíme starať čo najlepšie, aby sme ich motivovali k zotrvaniu v našej firme,a túto starostlivosť máme v pláne stále rozširovať.

 

Práve pre našich stálych („starých“) zamestnancov sme na váš podnet zaviedli 2 formy „vernostného“:

  • odmeny vo výške 300€ po dovŕšení každého 5 výročia trvanie pracovného pomeru,
  • letný a vianočný bonus, ktorých výška je závislá od dĺžky trvania pracovného pomeru (noví zamestnanci dostanú 50€ každého polroka, zatiaľ čo tí profesijne najstarší aktuálne až 170€ polročne.

 

V poslednej dobe sa snažíme dať o sebe stále viac vedieť. Komunikáciou na Facebooku (kde odpovedáme aj na citlivé otázky), ako i cez webstránku, dotazníky a osobné rozhovory sa snažíme povesť PMB vo všetkých smeroch zlepšovať. Dúfame, že sa nám to (spoločne s vami) podarí.

 

Ďakujeme za vašu otázku.

 

 

 

Otázka č. 1 (13. 2. 2019)

Stravenky budu na valentina ako darcek?stravenky by sme chceli v skorsom termine..dajte ich majsterke a ta ich raz dva porozdava....14teho a stravenky nikde..

 

 

Odpoveď na otázku č.1

Milí zamestnanci, dovoľte nám prosím zodpovedať Váš dotaz po všetkých stránkach. V pracovnom poriadku spoločnosti je uvedené, že ,,Stravné lístky sa vydávajú raz mesačne (zvyčajne 15. deň nasledujúceho mesiaca)." Objednanie stravných lístkov je možné až po úplnom uzatvorení dochádzky. Dochádzka sa dá uzatvoriť rýchlejšie ak si zamestnanci riadne snímajú odchody, príchody a neprítomnosti a tiež, ak včas odovzdajú príslušné doklady. Stravné lístky sú nám doručené do 2 dní odo dňa objednania. To znamená, ak Vám chceme dať stravné lístky o 2 dni skôr, teda 13.teho, musíme mať dochádzku uzatvorenú najneskôr 11.teho, čo zväčša stíhame a toto sme stihli aj tentokrát. Niekedy však treba počítať aj s dvomi dňami víkendu. Verte, že mzdová účtovníčka úprimne robí všetko preto, aby sme Vám ich mohla vydať zvyčajne o tie 1 - 2 dni skôr ako je písané, teda 13.teho.

 

Spolu so stravnými lístkami sú Vám jedným razom vydávané aj výplatné pásky, aby ste nemuseli stáť v rade pred personálnym oddelením dvakrát, a aby ich nemusela mzdová účtovníčka vydávať na dvakrát a na dve podpisové listiny. Preto v deň výdaja stravných lístkov, musí mať viac-menej uzatvorené už aj mzdy a nastrihané pásky mať popárované s balíčkami straveniek. Toto má aj ďalší význam, že ak náhodou niekto príde podať „reklamáciu“ na chybný výpočet mzdy, stihne to opraviť ešte do 15-teho. Tento mesiac Vám budú stravné lístky vydané zajtra 14. 2. 2019 (t.j. stále o 1 deň skôr oproti sľubovanému termínu). Určite to však mzdová účtovníčka neodkladala na Valentína úmyselne.

 

Ďakujeme za pochopenie :)

 

 

 

 

Pošlite nám anonymne pripomienku, sťažnosť alebo návrh na zlepšenie

 

Anonymný formulár

 

Kontaktujte nás
Meno:
Telefón:
E-mail: *
Overovací kód: *
Text správy: *
Správa sa odosiela ...
* - povinné polia