Otázky a odpovede

 

Otázka č. 1 (13.02.2019)

Stravenky budu na valentina ako darcek?stravenky by sme chceli v skorsom termine..dajte ich majsterke a ta ich raz dva porozdava....14teho a stravenky nikde..

 

Odpoveď na otázku č.1

Milí zamestnanci, dovoľte nám prosím zodpovedať Váš dotaz po všetkých stránkach.

V pracovnom poriadku spoločnosti je uvedené, že ,,Stravné lístky sa vydávajú raz mesačne (zvyčajne 15.deň nasledujúceho mesiaca)."

Objednanie stravných lístkov je možné až po úplnom uzatvorení dochádzky. Dochádzka sa dá uzatvoriť rýchlejšie ak si zamestnanci riadne snímajú odchody, príchody a neprítomnosti a tiež, ak včas odovzdajú príslušné doklady. Stravné lístky sú nám doručené do 2 dní odo dňa objednania. To znamená, ak Vám chceme dať stravné lístky o 2 dni skôr, teda 13.teho, musíme mať dochádzku uzatvorenú najneskôr 11.teho, čo zväčša stíhame a toto sme stihli aj tentokrát. Niekedy však treba počítať aj s dvomi dňami víkendu. Verte, že mzdová účtovníčka úprimne robí všetko preto, aby sme Vám ich mohla vydať zvyčajne o tie 1-2 dni skôr ako je písané, teda 13.teho.

 

Spolu so stravnými lístkami sú Vám jedným razom vydávané aj výplatné pásky, aby ste nemuseli stáť v rade pred personálnym oddelením dvakrát, a aby ich nemusela mzdová účtovníčka vydávať na dvakrát a na dve podpisové listiny. Preto v deň výdaja stravných lístkov, musí mať viac-menej uzatvorené už aj mzdy a nastrihané pásky mať popárované s balíčkami straveniek. Toto má aj ďalší význam, že ak náhodou niekto príde podať „reklamáciu“ na chybný výpočet mzdy, stihne to opraviť ešte do 15-teho.

Tento mesiac Vám budú stravné lístky vydané zajtra 14.2.2019 (t.j. stále o 1 deň skôr oproti sľubovanému termínu). Určite to však mzdová účtovníčka neodkladala na Valentína úmyselne.

 

Ďakujeme za pochopenie :)

 

 

 

Otázka č. 2 (18.02.2019)

Prečo nerobíte niečo s povesťou firmy firma má takú negatívnu reklamu vdaka tomu ako s važiťe svojich starých zamestnancov. novým dávate viac ako tým ktorý už u vás pracujú smutné sú aj vaše inzeráty na pracovné miesta že nemáte hambu vôbec uverejnovat 

 

Odpoveď na otázku č. 2

Povesť firmy PMB medzi našimi zákazníkmi je skvelá a prejavujú stále väčší záujem o naše výrobky aj služby.

Povesť firmy PMB ako zamestnávateľa historicky zrejme nie je najlepšia.

Sme si toho vedomí, a práve preto sme za posledný rok začali intenzívnejšie komunikovať s našimi zamestnancami. Výsledkom je aj táto vaša otázka a naša odpoveď.

 

O našich „starých“ zamestnancov sa snažíme starať čo najlepšie, aby sme ich motivovali k zotrvaniu v našej firme,a túto starostlivosť máme v pláne stále rozširovať.

 

Práve pre našich stálych („starých“) zamestnancov sme na váš podnet zaviedli 2 formy „vernostného“:

  • odmeny vo výške 300€ po dovŕšení každého 5 výročia trvanie pracovného pomeru
  • letný a vianočný bonus, ktorých výška je závislá od dĺžky trvania pracovného pomeru (noví zamestnanci dostanú 50€ každého polroka, zatiaľ čo tí profesijne najstarší aktuálne až 170€ polročne.

V poslednej dobe sa snažíme dať o sebe stále viac vedieť. Komunikáciou na Facebooku (kde odpovedáme aj na citlivé otázky), ako i cez webstránku, dotazníky a osobné rozhovory sa snažíme povesť PMB vo všetkých smeroch zlepšovať. Dúfame, že sa nám to (spoločne s vami) podarí.

Ďakujeme za vašu otázku.

 

 

Otázka č. 3 (24.4.2019)
Dobrý deň. Mala by som záujem o prácu no môžem len ranné smeny a nočné. Nemôžem sa ku vám dovolať chcela som sa osobne nato spýtať. Ďakujem

 

Odpoveď na otázku č. 3

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v PMB. Poprosíme vás, ozvať sa (telefonicky/e-mailom/osobne) po 2.5.2019, kedy budeme s istotou vedieť, či máme pre vás voľné miesto.

 

 

Kontaktujte nás
Meno:
Telefón:
E-mail: *
Overovací kód: *
Text správy: *
Správa sa odosiela ...
* - povinné polia